Cigdem0707 Cicegiburnundamom bio oil var lierac var incia var arkadaslarim da.almis oyle sirayla suruyorum😀
Emelykp 23+3 olduk bugün henüz bi kaşıntı yok ama her ihtimale karşı badem yağı ve cerave diye bi krem kullanıyorum aklıma gelirse
Cigdem0707 Lina55 ayy cok iyi hayirlisi insallah.8 mart gosteriyor benim kizim dayanirsa😀Istanbul buyukcekmecdddyiz siz