Evrem1 Benim hamileligimin 4.ayinda başlamıştı bir zaman devam etti. Hatta bunun icin doktora bile gitmeyi düşündüm çünkü cok acim olmustu. Neyseki sifa zeytinyagindaymis. Pamuk yardimiyla her gun düzenli sürdüm cok iyi geldi şimdide tamamiyla yok oldu.