İsyan etmek istemiyorum buna da şükür ama birşey olunca hepsi peş peşe geliyor 😢 şimdi de basurum azmış. Çok ağrım vardı kontrol ettim orada ki et parçası şişmiş 😢 kabızlığım da yok oysaki. Fitil de kullanamam of off o şişliğin inmesi için ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mi 😞