Poncik77 benim de olursa 4. Gebeliğim olacak :(
ilk beneğimi 3,5 aylıkken kaybettim.
2 bebeğim gelişmedi oluştuğu gibi kaldı. Genetik araştırma yaptırdık kanda pıbtılaşma çıktı sonradan gebe kaldım yine iğneye başladık ama bebek gelişmedi oluştuğu gibi kaldı. Kürtaj oldum yine geçen sene kasım 9 da sonra şubatta rahim filmi çekildim temiz çıktı. Ondan sonra gebe kalamadım hala geçen hafta sonu gittik eşime test yaptırdık enfeksiyon çıktı banada bir tane ilaç verdi doktorum klomen de verdi ama o ilacı bi süre kullanmak istedim şubata kadar medikal da ki adam öyle önerdi o yüzden şubatta tekrar denemeye başlayacağız 🤲🏻