Yani acı eşiği yüksek birine normal ama düşük olana sezaryan ben normal yaptım evet toparlanmak biraz daha kolay ama normalde de başka sıkıntılar oluyor bel ağrısı sirt agrisi kalıyor tabi bu durum annenin elinde değil bebiş nasil isterse allah nasil yazmışsa öyle oluyor ben hiç araştırmadan normal doğuma girmiştim korkmamak için 🤗