elvan_ylmz Doğrudur canım. Karnımın kesilmesi düşüncesi, nasıl olduğunu bilmediğim bir sancıdan daha korkutucu gelmişti bana. Ben de sezaryen hiç düşünmemiştim bu yüzden ama hamileliğim boyunca kendimi normal doğurabileceğime inandırmıştım. Herkes için hayırlı doğumlar olsun inşallah.🤲