Adabahar Benim de idrar keseme baskı hisediyoeum her dakka wcdeyim 🙂 gidiyorum az bişe geliyo ama sorsan bi ton işeyeceğim gibi sancı😔 canları sağ olaun yavrularımızın sağlıkla gelsinler kucağımıza 🙏
Fatzek Bende aşırı halsizlik var ya şu ara hep uyuyasım geliyor. Baş agrısı. Acıkma. Bisey yemeye geç kalsam başım falan dönüyo. 19.haftalığım. Varmış sizde de böyle bisey