SevgiiOA Fatos_celik Yani ne kadar şiddetli ve sıklıkla bilemem ama ara ara olması normal. Bebeğin büyüyor ve rahim büyüyor. Baskı olması arada ağrı yapması sorun değil tabi ki çok sık ve şiddetli değil ise. Siz yine doktorunuza da danışın tarif edin ağrınızı 😌
Fatos_celik Zaten lavaboyu mesken bellemiş im ben kimseye sıra vermiyorum bide geceleri öyle olunca sinirim bozuluyor bazen diyorum yatagimi tuvalette yapasim geliyor😍
nagi Bende ayni seyden muzdaribim kizlr.21+3teyiz.afedersiniz ama ben idrarimi yaparken cok kasik agrisi yasiyorum.enfeksiyon tahlili yaptirdim temiz cikti.
MehtappMiraa Bende de bu ara kasık ve daha da aşagıda ince ince sızı başladı 😳 haftaya detaylı ultrasona giricem soracağım dr a . Tuvalet meselesi ortak problemm sanırım gece yatmadan once su içersem bittim sabaha kadar tyvaletteyimm 😳😳😳
Fatos_celik MehtappMiraa aynen ya her tuvalete gidip geldiğimde mecbur şu içiyorum ve aradan fazla bir süre geçmeden bidaha gidiyorum
mervezegem77 20+2 yim ben de pek yok ağrı sızı karnimda fazla büyümedi çok sık lavaboya da gitmiyorum. Problem bende mi acaba?😕
Fatos_celik SevgiiOA danistim normal dedi günde hiç yoksa 3ltre şu içiyorum ve diyer sivilar hariç ondan kaynaklı dedi doktur bey
SevgiiOA Fatos_celik 15-20 dk bir sancı su içtiğin için mi oluyor yani. Bizde içiyoruz ne alakası var 🙂
Fatos_celik SevgiiOA içinde demistim bi arkadaş orda sorunca tuvalete sıksık giden oluyormu diye ben cevap verdim 😊