Nasippp benimde bi düşüğüm oldu canım endokrine bakıldım ben çok şükür yokmuş gizli şekerim sağlık ocağının sonuçları yanlış çıkmış sonuçlarım olsaydı bakar söylerdim sana attım hepsini şüpheleniyorsan bi bakıl endokrine tiroitlerinde bişeyler de olabilir