Aykal Adetime 9 gün var gebelik için kan verdim. Ben gebelik beklerken gizli şekerim olduğunu öğrendim çok üzüldüm 😕
aslimutlu1 Aykal üzülme canım niye üzülüyorsun, ne güzel işte ögrenmişsin bide hiç bilmediğini düşün . En azından kontrol altında tutarsın .
Gulfem07 Aykal abimde de vardı çok yiyordu çok kilo almıştı ama diyet yaptı spor yaptı glifor mu neydi bi hap vardı ondan kullandı şu an yok kan sonucunda çıkmıyor hiç:)
Nasippp Aykal gebelik bende çok kez kan verdim hangi değer de belli oluyor yardımcı olur musun bakayım sonuçlarıma
Aykal aslimutlu1 ilaç kullanman gerekiyor dedi diyetle falan düşer ama bakalım daha detaylı muayene olcam yarın
aslimutlu1 Aykal hadi hayırlısı olsun .diyetini yaparsın , ilacını kullanırsın . İyi olursun , saglık versin Allah
Gulfem07 Aykal malesef ama düzensiz beslenmeyle hamurişi tatlı yemeyle spir yapmamayla da alakalı 😐diyet yaparsınız geçer üzülmeyin.
Ruhsuz Aykal 3 aylık şekere bakılmıl o zaman benim de 5.2 cıkmıstı şimdi hamileyim 10.haftamda şeker çıktı bende de ailede de yok diyet yapıyorum şu anda
Aykal Gulfem07 yani size şuna garip gelecek ama ben hamur işi yemem hele tatlı hiç yemem sadece çikolata yerim kilom da evlenene kadar 47 ydi evlenince 53 oldu 😊
Aykal Ruhsuz aynen 3 aylık çünkü 3 ay öncs kimyasal gebelik geçirdim hiç böyle bişey yoktu benim avantajım şuan hamile olmamam daha yüksek benimki 7.2
Ruhsuz Aykal strese bağlıyorum 4 kez kaybettim ben hep korku panik içince yaşayınca şeker çıkıyor demekki