Buse62 Aynen oyle ticari olarak bakiyorlar.Ben ozaman dogum yaptigimda baska bir sehirde yasiyordum acibademe gidiyordum yasadigim yerde.Dogum icin ailem burda onlarin yaninda olmak.istedigim.icin gelmistim.Ne bileyim bukadar rezalet bir durumda oldugunu.Devlet hastanesinde tabiki ozel hastane gibi ilgi alaka olmuyor ama kesinlikle daha tecrubeliler.