Elo78 hayır yanlış anladınız sanırım , benim danıştığım Dr. kararı size bırakıyorum 3. den sonrasını tekrarlayan gebelik kayıpları diyoruz dedi, diğer perinatalog kullanmanızı tavsiye ederim güzel sonuçlar alıyoruz dedi. Ben kendi adıma söyledim vicdanen kendimi kötü hissedecektim çünkü testlerimde olumsuzluk çıkmamasına rağmen .Herkesin kendi düşüncesi tabi ki yoksa sizinle alakalı söylemedim