Kızlar daha önce yazmıştım 8 kaybım var 5 kimyasal 3 kalp durması genetikler temiz pıhtışaşma ise sadece öter 677 gende heterozigot dr lar pıhtılaşma yok diyor şu anda aslında 8 haftayı bitirmem gerekiyordu ama bebeğim 1 hafta geriden geliyor iki tane perinatolağa muayene oluyorum biri doçent biri Prof doçent olan coraspin +oksapar 0,4 vermişti ama Prof olan iğneye gerek yok dedi kesti kızlar şu an sadece folidoce ve coraspin alıyorum iğne kullanmalı mıyım sizce arada kaldım bebeğime birlyvolur diye çok korkuyorum