Musal denizadaalpp öyle amin inşaallah.. bana bir hafta önce belki erken gelir diye ciğer geliştirici vurdular.. rabbim hayırlı sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah
EceElif ariyaliyya bebeğiniz iyi mi şuanda kuvöze girdimi acaba ? Bende 35+4 teyim şuan ama erken doğum riski var açılmam var çünkü birde çok kasılma oluyor akşamdan beride ishal gibiyim afedersiniz 🤦♀️ Bir hafta daha dursaydı
EceElif ariyaliyya bnm ilk oğlumda 2200 doğdu 30+3 te ama engelli kaldı akciğer gelişimi olmadığı için beyni oksijensiz kalmış 😔 şimdi yine erken doğum riskim var 35+4 olduk ama 1 hafta daha lazım
Ayse_12 EceElif rabbim yardımcın olsun çok yorma kendini kötü düşünme birde yat dinlen bir hafta daha canım benim
Ayse_12 Musal doğurmadım ama 2 buçuk olmuş rahim ağzı açılma var az 35+ 3 haftalığız bilmiyorum nasıl olacak rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin
EceElif Zumer evet taş gibi oluyor karnım bazen kısa bazen uzun sürüyor kasılmalar zaten başı çok aşağıda döndürdükçe afedersin sanki çıkacak gibi oluyor 🤦♀️