Merryy Dilarasavull44 normalde 10+6 haftalığız ama ultrasonda 6 gün geriden geliyoruz geç döllenme olmuş dedi doktorum en son 10 gün önce gitmiştim kontrole şimdi arada ki farkı yakaladı mı bilmiyorum ☺️
Shrozbek Dilarasavull44 amin canım sende hayırlısıyla alırsın inşallah kafanı karıştırma herkesinki farklı olur
Dilarasavull44 Shrozbek benimde 5 6 gün önce 1621 cıktı kese görüldü 5 haftalik dedi doktor yarın yine gidicem inşallah kalp atışını duyarim
Sebnemmzade Dilarasavull44 bende gec dollenmeydi simdi 28ci haftadsyiz yolunda her sey sukur ilk onnce dis gebelik sandik Amma sukur her sey olunda)))
Beyzaharun Dilarasavull44 4431 çıkmıştı ve 4haftalıktı kese henüz oluşmamıştı 3 4 gün sonra gidince gözüktü aynı anda kalp atısıda
Merryy Gulanelis ben daha gitmedim doktora canım haftaya gidicem ikili tarama için inşallah benimkide arada ki farkı kapatmıştır gerçi bi hafta oynama olabilir normal diyorlar ama insanın aklı karışıyor neye göre takip yapacağını bilmiyorsun
Alparslanmoms Dilarasavull44 ben 5 haftalıkken keseyi gördüm cnm test fln yapmadık adetim 5 gün geçtiği gün doktora gittim keseyi gördük . Senin kaç gün gecikti . Eşin hemşerim o zaman 😊
Dilarasavull44 Alparslanmoms benim 5 günüm geciyo 5 gün önce kese görüldü yarın gidicem doktora kalp atışını duyarim inşallah malatyanin neresinden