Merhaba arkadaşlar biz 36+3 olduk iki gündür bi kaç saat aralıklarla adet sancılarım oluyor bel ağrım oluyor cuma günü çatı muaynesi var ozamana kadar dayanmaya çalışıcam sizde durumlar nedir tek bende mi bu kadar sancı var iki gündür gerçekten çok belirgin sancılar çekiyorum bebeğim 32. Haftadan beri doğum pozisyonunda hareketleri de azaldı doğum yakınmıdır dersiniz 😒