ebrucetin büyüyor olması sıkıntı ama kanama alanı görülmesi demek, o andan itibaren geçene kadar istirahat edeceksin demek. Zaten doktor illaki progestan vermiştir. Genelde fitil olarak kullanmak daha mantıklı. Benim de olmuştu, bir ay progestan iki hafta da duphatson kullanmıştım. Kese büyüyünce ilac ve dinlenmenin de etkisiyle 12. haftadan itibaren sorun kalmadı. Ben de 7 de görülmüştü bu arada.