ebrucetin 8.haftama giriyorum rahmimde iki tane kanama alanı göründü ve büyüyor küçülmüyor kanamam yok hafif lekelenmem var bebeğimin durumu iyi sizce ne olur aynısını yaşayan varmı lütfen bilgiye çok ihtiyacım var kanama alanı büyümesi ne gibi zarar verir ??
kartanesi02 ebrucetin bende de 8. Hafta görünmüştü ama 1 ay progestan kullandım büyüme olmadı lekelenmem de olmadı kayboldu doktorun herhangi bi ilaç tedavisine başlamadı mı
elmdmr ebrucetin korkma canım bebeğin iyiyse benimde sürekli oluyo kendiliğinden geçiyo iğne ve fitil kullanıyorum
Guler06 ebrucetin bende cok kanama olmustu 3 aya kadar kanama alanım vardı progestan kullandım suan Bı sorun yok 19 hafta oldum stres yapma ilacını kullan agır kaldırma iş yapma
ebrucetin kartanesi02 canım proteston kullanıyorum ve şuan hastanede yatıyorum dün 27 idi bugün 38 olmus kanama alanlarım
Ecemsbaby ebrucetin inşallah kanama alanınız geçer, Rabbim bebeğinizi size bağışlasın dikkat edin bu süreçte iş yapmayın yatın ayaklarınızı yukarı uzatın. Progesteron da kullanıyormuşsunuz şimdi yapacağımız dua etmek 🙏
Guler06 ebrucetin bende yanma yaptı ben hep agızdan aldım o yuzden çok şükür 3. Ayım dan sonra kanamada gectı ılacıda bıraktım
Hasisinmelegi Rahim dışında kanamam vardı tamda 8 haftalıkken ama hiçbir şey olmadı ağır kaldirmadim bir kaç gün yattım dinlendim geçti canım moralini bozma geçer insallah
Hasisinmelegi ebrucetin inşallah canım sagsalim alacaksın kucağına canını sikma neler neler oluyor ama rabbim koruyor dua et dinlen ağır kaldirmaq
Ozo34 ebrucetin bendede oldu progestan iğne kullandım wc dışında hiç kalkmadım şükür ki geçti. Ayaklarınızın altına birşey koyun ve sürekli uzanın
ebrucetin Ozo34 Ebrarebra yatıyorum sürekli ilacimida kullanıyorum kanama alanım büyüyor ama geçer mi sence
Ebrarebra ebrucetin benimde 7. 8. Haftada olmustu foktor progestan veriyor iyice dinlen ayaga kalkma kanama alanin gecene kadar insallah bir sıkınti olmaz
Ozo34 ebrucetin benimde başlangıçta büyümüştü hiç kalkmadım ve progestan iğne kullandım yaklaşık 1 ayda geçti..
Ebrarebra ebrucetin gecer insallah cok stres yapip uzme kendini benim gecmisti suan 30 haftalik gebeyim..sabirli ol dua et ve dinlen insallah bir sey olmaz
Ozo34 ebrucetin benim adet olur gibi 3 kez kanamam oldu .Yiyecek lokması varsa birseycik olmaz allahın izni ile .Senn yeterki üstüne düşeni yap çok dikkat et sakin kalkma