[silindi] kendim yapıyorum zaten ,hatta yerleri eğilerek siliyorum asla vileda kullanmıyorum ,doktorum senin yapabileceğin birşey yok beklemekten başka dedi ,üzgünüm ,normal Doğum olmasını arzu ediyordum ,bir iki haftam daha var bakalım inşallah dilediğim gibi olur 🙏🏻😌