Aysekamill Merhaba bizde 31+2 dün bişeyim yoktu bugün altıma baskıyla gözlerim fal taşı gibi açıldı Allahım hepimizin yardımcısı olsun sağ Salim kucaklarımıza alırız imşallah yavrularımızı💙 bizim de kıyafetler tamam bebek arabası aldık ama hala beşik ve dolapta karar verip alamadık sizin önerileriniz var mı☺️
MelekEzgi Aysekamill ben dolabını çilekten almayı istiyorum ama hemen gönderirler mi diye de şüphem yok değil. Çok fazla şikayet var çünkü zamanında teslim etmediklerine dair. En kötü ikeadan alır eşime kurdurturum diye düşünüyorum. Hiç vaktim kalmazsa da kendi şifonyerimden yer açarım dolabını sonra alırım artık ne yapalım. 😀 her şeyin bir çözümü var.
[silindi] Aysekamill beşiği dolabı falan aldik ama oda yapmayı düşünmüyorum. Yanimdan ayırmak istemiyorum beşiğini yatak odasına kurduracagim ilerleyen dönemde duruma göre plânlarız artık. Tavsiyem bulunduğunuz yerde kraft, meltem, çilek gibi markaların toptancısı varsa oralara bakin biz öyle yaptık. Çok uyguna geldi .
MelekEzgi [silindi] Yaa evet. ❤️ Bakalım nasıl olacak hepsi birlikte. Empati yeteneği gelişmiş, canlının her türlüsüne saygı duymayı bilen evlatlar yetiştirmek istiyorum. İnşallah köpeklerim bana bu konuda yardımcı olacaklar. 🤗
[silindi] MelekEzgi bulunduğunuz yerdeki kraft, kanz, meltem, cilek bebek odasi toptancılarina bakın biz oyle yaptık 1100 tl ye hem beşiğini hem de içinde yatağını aldık. Bebek arabasını da yine aynı yerden 450 tl ye aldik o kadar güzeller ki.
Aysekamill [silindi] bende yanımdan ayıramam zaten yatak odasına koymak için bakıyorum bakalım bulabilecekmiyim😂
MelekEzgi [silindi] yaa İstanbul’da yaşıyorum aslında. İlla ki vardır burda toptancı. Bir araştırayım. Sağ olun 🙏🏻
Nurcan6148 [silindi] Normal olur inşallah.İlk doğumum normaldi.Oğlum41 haftalık dogdu😊Kizimda gec dogar diye dusunerekten gec yaptiracagim.Erkende dogarsa yapacak bisey yok.
NERDOGDU 29 + 5 olduk bizde. Bebek arabası, banyo malzemeleri, bebek bezi ve ıslak mendili alıncak. Birde kıyafetler yıkanıp ütülenicek. Tabi hastane çantasıda hazır değil. Ama bir kaç haftaya eşim izne çıkıcak birlikte hepsini yapıcaz.
Bsecill [silindi] 30+1 im bende tarak tırnak makası felan unutmuşum bile 😊 hangi marka alacaksınız acaba? Birde bu cuma indirimlerine anne yanı beşik girer mi acaba alacağım bekliyorum da
[silindi] Bsecill chicco , sevi bebe ya da babyjem düşünüyorum. Belli olmuyor indirimleri takip edin şuan civilde indirim var. Siz yine de indirimleri takip edin.
Bsecill [silindi] hergün kontrol ediyorum resmen acaba indirime girmiş mi diye 😊😊 bakalım cumaya kadar bekleyeceğim indirim yoksada alacağım çünkğ ocaktan sora zam gelir diye düşünüyorum
Lilensa [silindi] yediklerimi bu aralar azalttm bakalım kilosu nasıl benimde kızım olacak 😊 doktora soracam umarım gelişmiştir bu haftalarda kaç kilo olması lazım biliyor musun yarın 33+ e gircm
[silindi] Lilensa 2 kg olması lazım 33 haftada. Zaten doktorunuz söyler gelişiminin nasıl olduğunu. Benimde kontrolüm perşembe bakacagiz artık kaç gram almış minnak
Yaseminpinar Hanımlar merhaba ; 31+0 dayız. Şu zamana kadar öyle mide bulantısı kusma yaşamadım. Ama 2-3 gündür mide bulantım oluyo özellikle kahvaltıdan sonra soğuk soğuk terliyorum da üşütme mi ? Yoksa başka birşey mi ? Paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻
[silindi] Yaseminpinar teri bilemiyorum ama mide bulantısı 29. Haftadan beri yaşıyorum. Gebeliğin ilk zamanlarındaki bulantinin aynısını yaşıyorum
Afra34 [silindi] bizde 33+3 olduk son 46 gün kaldı tahmini 4 Ocak dedi doktor Perşembe randevum var soracağım şeyler bu ara çok midem bulanıyor tansiyonum düşüyor halsiz yorgunum zaten biraz zor geçiyor bacak arası ağrısı kasık ağrısı bel ağrısı en başından beri var normal demişti doktor bebek büyüdüğü için ama artık geceleri daha zor geçiyor hiç donemiyor ağrılar için de kalıyorum 😔 hazırlık olarakta ufak şeyler kaldı tırnak makası biberon emzik gibi bide çantam bu hafta hazırlanacak nasipse 🤲🏻 herkesin hayırlı sağlıklı kolay doğumu olsun 🤲🏻 inşallah ❣️