Ask_H Hlal aklında bayağı isim varmş senin işin zor canım Valla kura yap en iyisi hangisini çekersen o olsn 🥰 liste kabarık olunca çaresi bu olabilir
Ask_H mrvdiinc ya sen beğendikten sonra ne önemi var dediğin gibi hiç birşey bulamazlarsa da lakap takıp dalga geçerler
NevoAda mrvdiinc bende Ayza istiyordum aşkında ama sonra Ada’ya karar verdim cinsiyet belli değil ama isim belli 😂
mrvdiinc NevoAda ben kesin erkek olur diye hissettim hep isim Uras olcaktı erkek olsaydı kesindi yani. Kız olursa hep 2-3 isimde kararsızdım hala daha öyle 😂 sen kaç haftalıksın
ponciklerin_annesi mrvdiinc mantikli ama 😁 benim Kızımın adi Asya Oglumunkide Görkem Olucak inşallah bnde ayaz yada Aras dusunmustum ama Babamız istemedi
mrvdiinc ponciklerin_annesi ben ilk zamanlarda EkimAsya istemiştim hep kızım olursa diye ama şu babalar yok mu istememe huyları kafa karıştırıyorlar😂
nilly mrvdiinc ayza sanki okulda dalga geçilmeye çok müsait gibi geldi bana. Tabi den daha iyisini bilirsin canım. Hazel daha iyi.