Symsglm Yazbebisi bende bu arabayı düşünmüştüm ama internette biraz araştırdım çok şikayetçi olan var tekerleklerinin bilyeleri çok çabuk dağılıyormuş ve müşteri hizmetlerinde doğru düzgün muhattap bulamıyorlarmış
Afratatli Symsglm her yoruma inanmayin kullanan kişiyle bizzat konuştum çok memnunum dedi alırken e bebekte bi kadın gördüm aynı arabaydı durdurdum konuştum çok memnunum dedi haberiniz olsun