Alparslanmoms Seline normal Doğum yapabilirsin . Benim 40+0 da suyumun gelmesi sebebi ile yatışım yapıldı 1 gün normal Doğum denedik Suni sancıda verildi fakat açılmam yeterli olmadığı için suda bitince acil sezaryene alındım
Ay-Bek Deletedmom0010 Bebek dana yenii yeni oluşuyorken damarları ip gibi oluyor ve pıhtılaşma olduğunda anneden giden kan direk damarı tıkıyor. Bebek ölüyor ne yazık ki.Bu nedenle kan sulansın diye tedbir amaçlı.
Hcrcllr Deletedmom0010 hiç bilmiyorum kafam okadar karışık ki. Ara ara kanamalarımda oluyor. Sürekli hastanedeyim elim kolum bağlanıyor
06-06060a Formychild cnm hangi genlerinde varda iki defa kullanıyorsun acaba ve baştan berimi böyleydi
Formychild 06-06060a benim genetik tahlillerim yapılmadı ben derin ven trombozu geçirdiğim için kullanıyorum yani toplardamarda tıkanıklık