Seline canım ben de oksapar 0.4 lük kullanıyorum 54 gün önce normal doğum ile kızımı aldım kucağıma hiç de problem olmadı hatta bazıları doğumdan sonra 45 gün daha iğne kullanıyormuş ama ben kullanmadım 🤗her gün saat 11 de iğnemi yapardım doğumdan önceki gün iğneyi yaptım, doğum yaptığım gün doktor gerek görmediği için iğneyi vurmadım ama gönlün rahat edecekse vurabilirsin demişti bende doğum fazla sürmez diye vurmadım iğneyi ve akşam saat 20.45 te kızım kucağımdaydi elhamdülillah🤗