Afratatli Deletedmom2224 o sıvı olsa benim doktorum kese suyuna bakıyor o testten yaptirmadim eğer öyle birşey olsa kese suyunda azalma olmazmiydi sizce
Deletedmom2224 Afratatli bilemiyorum 🤷♀️ su gelmesi birden degil de sızıntı olarak hatta damla damla bile gelebiliyor bazen o yüzden kisa aralıklarla bakılıyorsa farkedilmiyor olabilir biz her ihtimale karşı yaptırdık yine de
Heisenberg Beren01 Son haftalarda çok fazla baskı olduğu için akıntılarınızın su gibi gelmesi normal. İçiniz rahat etmeyecekse acilden pH ölçerle test yaptırabilirsiniz çok basit bir işlem🙏🏻
Afratatli Deletedmom2224 anladım tskler doktorumuzun mu söylemesi gerekiyor ben söylesem yalar mi acaba
Deletedmom2224 Afratatli ben doktoruma suyum geldiğinden şüpheleniyorum dedim ultrasona soktu bence bir sıkıntı yok ama damla damla geliyor olabilir içimiz rahatlasın bi test yapalım dedi ve yaptık
Sevdaoyku Beren01 ya valla bende c9k dikkat ediyorum ama inanki bence onla alakal i değil. Yani illa oluyor. Şu da içiyorum sürekli ama doktorum oluyor genelde diyor hamileliklerdr
Beren01 Sevdaoyku öyle canım hamilelikte malesef daha yoğun görülüyor pamuklu çamaşır tercih et şekerli şeyler yememeye çalış tetikleyici şeylerden uzak dur fitil falan vermedimi
Beren01 Deletedmom2224 anladım canım Dr a gidnce sorayım gerek görürse yaptırırım ya erken daha Allah korusun
Deletedmom2224 Beren01 aynen öyle daha çok erken haftalardayiz ama zamanla çoğalmiyorsa su değildir büyük ihtimalle içiniz rahat olsun
Sevdaoyku Beren01 hayır kuzum. Ben çok şu içiyorum birde kokulu alıntı değil benim. Zaten taa bekarken bile hep sarı akıntı oluyordu. O yüzden vermedi beni rahatsız ettiği nokta cok sık üstü mu değiştirmek zorunda kalıyorum. Midemi bulandırıyor