Beren01 Selam arkadaşlar 26haftalik hamileyim idrarımı yaptiktan sonra Çamaşırımda çok az ıslaklık oluyor akıntı gbi renkli de değil şeffaf su gibi..başına böyle bişey gelen varmı?akıntı mı idrar mi amniyon sıvısı mı yoksa
Basaaak Beren01 bende 26 haftalık hamıleyim o bendede oluyor . Korkma idrarın o canım kalıyor sonra damlıyor
Sevdaoyku Beren01 28 olacağım insallah bana da bugün oldu aynısı. Bazen kalıyor ve damlayabiliyor sanırım ya da taharret ettikten sonra da tam kurulamıyorsan olabilir
Deletedmom2224 Beren01 o bende de oldu 21 hafta civarında hatta gidip test bile yaptırdım çok şükür bebeğin suyu değil doktorum olur öyle akintılar dedi normalmiş yani.
Ezgimrt1 Beren01 o haftalarda oluyordu bende de 33. Haftaya girdik hala oluyor bebegin suyuna bakılmıştı o zaman suyu azalmamıştı yani akıntı dedi doktorum normalmiş korkma ama işte her hamile aynı değil yine de bir doktoruna git suyuna bakılsın ama korkulacak bişe yok
Aysenurkara Canım bende de oluyor gittim hatta bakıldı su değil akıntıymış ama gene de doktora gitmeni tavsiye ederim
Beren01 Sevdaoyku ya çokda dikkat ediyorum enfeksiyon olmasın die.bilemedim ilk bebegmde böyle bse olmadiydi
Afratatli Ben 24. Haftamdayim enfeksiyinondan akintidan bir türlü kurtulamadım kese suyu sanıp kaç kere doktora gittim korkma fitil verdi kesmişti tekrar başladı sulu bi akıntı dimi aynısı bendede oluyor ve hala devam ediyor
Beren01 Afratatli evet su gibi ve tuvaletten kalktıktan sonra oluyor ozellikle.progestan kullanıyorum ondan mı oluyor acaba diyordum ben de
Sevdaoyku Beren01 ya valla bende c9k dikkat ediyorum ama inanki bence onla alakal i değil. Yani illa oluyor. Şu da içiyorum sürekli ama doktorum oluyor genelde diyor hamileliklerdr
Beren01 Afratatli yok canım peynir kesiği gbi olan mantar oluyor o daha beter birsey..varsa ilerletmemeye dikkat et sirkeli suyla taharetlen mutlaka kuru tut.
Beren01 Ezgimrt1 ilk bebegimde olmayınca kafama takıldı yarın gidecem doktora bı sorayım bakalım ne dicek
Deletedmom2224 Beren01 amnisure testi olarak geçiyor. Vajina ya kulak pamuğu gibi bir şey sokup örnek alıyorlar bir sıvıya koyuyorlar gebelik testi gibi pozitif çıkarsa suyunuz geliyor demek negatif çıkarsa gelmiyor demek 😊
Afratatli Deletedmom2224 o sıvı olsa benim doktorum kese suyuna bakıyor o testten yaptirmadim eğer öyle birşey olsa kese suyunda azalma olmazmiydi sizce
Beren01 Deletedmom2224 anladım canım Dr a gidnce sorayım gerek görürse yaptırırım ya erken daha Allah korusun