Nurunilkmucizesi benimde ilk zamandan beri her iki kasıkta ağrım vardı bazen hafif bazen ağrılı oluyordu hatta bir kere o kadar şiddetli olduki hastaneye gittik, neyseki hiçbir sorun olmadığını ve bu ağrıların normal olduğunu söyledi sonra kendi doktoruma gidince durumdan bahsettim korkmamam gerektiğini sakin bir dille normal olduğunu söyledi ağrım çok olmasına rağmen ilaç vs vermedi bana. son 1 haftadır çok nadir oluyordu ağrı ama 2 gün kendimi yorunca ağrım tekrar başladı o yüzden şimdi kendimi yormuyorum ve ağrılarım çok şükür dün ve bugün olmadı🙏🏻 Allahın izni ile inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alırız🙏🏻