Mehtapp42 aynı tavırlarla karsılastım bende arastırarak ögrendim ne oldugunu 🙂 demekki onlara göre normal bu durum. Biz evhamlanıyor, kafamıza takıyoruz, herseyden süpheleniyoruz haklı olarak. Baska bi doktora görünmenin zararı yok yalnız kullan o ilacı 4 ay kullandım bi sıkıntı olmadı aksine faydasını gördüm 🤗