@Hayalim_ Ben attırmadım değil, attırman gerekiyor deselerdi tabi ki attırırdım 28 mm di benimde. Fakat ben tek doktora bağlı kalmadım araştırdım riskli gebeliklerle ilgilenen iyi bi doktor var devlette dediler ona gittim, başka özel hastahaneye gittim, başka doktora gittim önce 2 sonra 3 doktordan fikir aldım. Kasılmam da vardı, hatta kanamam bile vardı. 3 doktorda bana 25 mm sınırdır, 20-15 mm olur, açılma olur, bebek baskı yapar anca o zaman düşünülebilir şimdi değil dedi tam 3 doktor. İlişki yasak, bahsettiğim ilaçları kullanabiliyorum, ve kendimi yormuyorum, dedikleri bunlar. Tabi senin sağlık durumunu doktora daha iyi bilir benim demek istediğim, tek doktora bağlı kalma.