Hayalim_ Ben de 22.haftamda 0.8mm ile acil serklaj oldum . Korkulacak bir şey yok , zaten kısa süren bir işlem. Ayrıca dikiş atılması çok daha iyi olur , bu şekilde açılma önlenir ve gebelikte ileri haftaları görmek mümkün olur. Allah şifa versin inşallah, sıkıntılı ve stresli bir süreç ama ne kadar sakin kalırsanız o kadar rahat bir gebelik geçirirsiniz.☺️