arslanmerve57 Duyguluuu ben 18. Haftadayım hemşire bana randevu vermişti bir ay önce kan tahlili gebe izlem ve aşı için
BeybininAnasi arslanmerve57 bünyeye bağlı canım. Benim hassasiyet oldu ama bazı arkadaşların dediği gibi öldüm bittim bir ağrı olmadı. Ama ben ağrımasa bile sık sık buz koydum.
Bsecill arslanmerve57 kişiye göre değişiyor bu durum kiminde çok olurken kiminde hiç olmuyor ama ne olursa olsun dayanılmayacak kadar çok olmuyor endişelenmeyin
Merve-inci66 arslanmerve57 bugun oldum aşı. Hıc agrim olmadi. Ara ara buz torbasi koyuyorum her ihtimale karsi
Aslgly Mervemm cidden korkmayın bence kişiden kişiye değişiyor bende çok korkmuştum ama gereksizmiş bu korkum 🥰
Ftma_izmr arslanmerve57 sağolun bu gece uyursam iyi, ama korkmayın herkes tr farklı oluyormuş vücut direncine göre değişiyormuş