arslanmerve57 yani şimdi şöyle bir durum bence herkesle aynı olacak diye bir şey yok. Şahsen benim ağrım sadece aşıyı içeri salarken yanma oldu o da ağır aşı olduğu için onun dışında 3 gün ağrım oldu ama öyle beni çokta rahatsız eden bir şey değildi. Kuzenim yaptırdı kolunu kıpırdatamadı. Yani düzgün bir şey söylemem doğru olmaz bence 😊 Ama benim tavsiyem yaptırmanızdan yana umarım ağrınız olmaz 😇