Ceylos8 tugce58_ hımm iyi yaptın😌 kontrole gittin mi ar mı sancı😌😌ben sabah gittim 2 cm açılma var dedi bide sancı azdı yatış yapalım istersen dedi. Ben istemedim evde bekleyecem sancımı inşalla bugün doğum olur 😍
tugce58_ Ceylos8 yaaa ne güzel , bende ilk defa alttan muayene oldum rahim ağzın kapalı , 41.haftayı beklicez dedi perşembe günü karar verecek Doğuma , bakalım ne olacak
Ceylos8 tugce58_ o zaman suquat hareketi birde dikkatlice merdiven inip çıkın açılma yapıyormuş baya.
Ceylos8 tugce58_ yok malesef evlenince işten ayrıldım. Şuan atanmayı bekliyorum. Arapça tercümanlığı yapıyordum ayrıyeten inşaat teknikeriyim😌
Ceylos8 tugce58_ genelde çok işe yarıyor yinede devam edin bence. Bol yürüyüşte yapın inşalla açılma olur♥️
tugce58_ Çok Ceylos8 Bekarken hastanede çalışıyordum, evlenince eşim çalışmama izin vermedi. Ev hanımı oldum 😊
Ceylos8 tugce58_ oda güzel meslek😀 İnstagram da arkadaş olalım mı😌 @ceylosssss profilde ceylan Şahin yazıyo😍
hashas_tanesi tugce58_ çok geçmiş olsun. Şu an bebeğim 38+4’te. Geçen haftaki kontrolde yani 37+5’teyken minik haşhaşımın sol böbreğinde genişleme olduğu söylendi. Genelde erkek bebeklerde pipi ucu dar olduğu zamanlarda ortaya çıkarmış ama nadir olarak kız bebeklerde de görülürmüş. Benim prensesimde de çıktı ama doktor herhangi bir sıkıntı olmayacağını doğumdan 2 hafta sonra bir baktırmam gerektiğini söyledi. Anne karnında böbrek genişliği 19-20 mm olursa ancak risk olarak kabul ederiz dedi. Allah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin.🙏🏻🤰🏻
tugce58_ hashas_tanesi bende pazartesi kontrole gittim , doktor önemli bişe yok dedi ama yinede insan korkuyor . İnşallah sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız 🙏🏻