Bana da 20. Haftada dendi korkulacak derecede değil dedi. Ama takip etmekte fayda var demişti doktor. Şuan 31. Haftadayz, Şimdi her kontrole gittiğimde böbreklerini soruyorum çok şükür şimdilik bi sıkıntı yok doğduktan sonra çocuk ürolojisine götüreceğim doktorum tavsiye etti. İnşallah herhangi bi sorun yok gibi şimdilik. Sende takma kafana canım gebeliğin süresinde her gittiğinde sor doktoruna kaç mm diye takip et merak etme inşallah korkulacak kadar olmayacaktır yüreğini ferah tut ki bebeğin de etkilenmesin🙏