06-06060a Ecelif ayy inşallah cnm ensesi 1,03 geldi doktor ölçümleri iyi dedi ama işte paranoyak gibi bişey çıkcak diye korkuyorum rabbim korusun evlatlarımızı bağışlasın bize
Ecelif 06-06060a amin inşallah canım ama sınır değer 2,6 ve üstüymüş içini ferah tut hayırlı sonuçlar alırsın 😊🙏
06-06060a Ecelif inşallah cnm bklm inşallah çabucak çıkar bnmkide bn sat göre 12+2 ulturasyına göre 11+5 de yaptırdım sen sanırım 13. haftadan falan yaptırmışssın
Ecelif 06-06060a evet canım benim ki geç döllenme 14 haftalık olması gerekirken 13 haftalık ama ultrosona göre yaptı benim doktorum
Meralll 06-06060a merhaba canım, seninle aynıydı günlerimiz , cinsiyetini öğrenebildin mi😄ben de ikili test yaptırdım ama sonuçları çıkmadı daha. Bugün cinsiyetini öğrendik💙
Ecelif 06-06060a canım yakalamasa bile dert etme benim ilk hamileliğimde de 1 hafta geç döllenme vardı o adet döngün ve yumurtlama gününle alakalı benim adet döngüm 37 gündü
06-06060a Meralll merhaba cnm ikili test kan sonucum çıkmadı cinsiyetinede devlete gidiyorum doktor bakmadım dedi sordumda bugun tam 13. haftaya girdik çok şükür sennki neymiş
Meralll 06-06060a ense kalınlığı, burun kemiği falan iyi çıktı canım çok şükür, cinsiyeti erkekmiş 😂💙
06-06060a Meralll AYY inşalla kan sonucuda iyi çıkar hadi hayırlı olsun oğlusun bakalm bnm ki ne olck :)
Meralll 06-06060a inşallah canım haftaya çıkacak bakalım, senin de iyi çıkar inşallah😊 çok sağol, senin ne olacak bakalım aynı gün olunca merak ettim 😄genelde Mayıs sonu erkek gibi yorumların çoğu ama hayırlısı😍
06-06060a Meralll yaa bnde tam tersi kız hissediyorum eşim erkek diyor tabi babasınn ismini koymayı düşünüyor ondan sanırım :) bnmde haftaya çıacakmış sonuç bakalm belki daha erkn çıkar sen özelemi gidiyorsn
06-06060a Meralll senndemi daha önce kürtajın vardı bnm bi kimyasal bi kalp durmasından kürtaj ilk defa bu kadar ilerledik rabbaim bağışlarsa inşallah kan sulandırıcı iğne ve aspirin kullanıyorum şuan
Meralll 06-06060a ben de hep kız hissediyordum, rüyalarımda falan kız bebek görüyordum ama 😂😂bi de sabah bulantılarım çoktu, yüzümde sivilcelenmeler olmuştu ondan hep öyle düşünüyordum tersi çıktı😄sağlıkla gelsinler de.. özele gidiyorum canım
Meralll 06-06060a aynen canım, benim de bir kalp atışı durmasından kürtajım bir de dış gebeliğim var. Bu 3. Sağlıkla inşallah😊
Meralll 06-06060a benim dr um dün coraspin, folik asit ve progestanı bıraktırdı. Oksapar iğneye devam, bir de vitamin verdi