Loya06 kendim icin 2 gecelik takimi biri fotograf icin digeri dogumdan sonra giyecegim.
2 tane pijama takimi ne olur ne olmaz diye. Gogus kalkani, pompasi ve kremi, hastaneye uygun terlik yururken ve banyoda vb. Giyebilecegim 1 tane de fotograf cekimi icin suslu terlik ve tacim var.
3 kilot, 2 emzirme atleti ve 1 tane emzirme sutyeni, 1 kalin çorap, 3 normal çorap.
Fotograf cekimi icin makyaj malzemesi, dis fircasi ve macunu, deodorant kokulu olmayanlardan, dudak kremi, dus icin jel, havlu.
Depend lohusa kulodu ve ped.
Hastaneye giderken giydigim kiyafeti eve donerken de kullanmayi dusunuyorum.
Bebek icin
Ilk dogdugunda hemsireye verilecek alt-ust takim, icine zibin, eldiven, sapka ve battaniye.
1 tane yedek 5'li takim ve bir de fotograf icin isimli tulumlardan, hastaneden cikarken kullanacagim ayri bir takim var.
Yedek citcitli badi ve alt pijama.
Kalin yunlu bir battaniye, penye battaniye ve muslin ortu.
Orgu hirka ve yelek.
Hastaneden cikarken kullanmak icin ana kucagi.
Pisik kremi, 15 adet bez, islak mendik, 10 adet agiz bezi, omuz ortusu.
Esim icin
Pijama takimi, tshirt, corap ve kilot
Ayrica lazim olur diye
Kagit havlu, tuvalet kagidi, pecete, kolonya, atistirmalik kuruyemis tarzi seyler.
Bunlari hep paketledim, keseledim duzenli olsun, kullanmadiklarimiz eve gelincebir daha yikanmasin diye.
Kucuk valizle baslayip buyuk valizle kapattim 😄
Aklima gelenler bunlar, cogu kisiye gore abartmis olabilirim 🙈
eksik olmasin fazla olsun sorun degil.🌸