Loya06 ben 10lu hastane çıkışı koydum. 4 adet de şapkalı çoraplı takım koydum kızıma. 30 tane bez. 10 adet ağız mendili. 2 paket ıslak mendil ve bir paket temizleme pamuğu. Ne olur ne olmaz diye 1 bineron 1 emzik koydum. Yedek eldiven ve çorap koydum 2şer tane. Yan yatırma yastığı koydum. 2 tane yedek battaniye. Bir tane alt açma koydum bu kalın olanlardan hastanedeki yatağının içine koyup üstüne onu yatırmak için. Kendime 2 pijama takımı 1 gecelik, 1 yelek, 3 çift çorap, kullan at iç çamaşırı, depend, ped, normal iç çamaşırı koydum. Bir de kalın tek kişi battaniye, çarşaf ve yastık kılıfımı koydum. Göğüs pedi, göğüs kalkanı, göğüs kremi, pişik kremi koydum. Bu kadar sanırım.