Zumer01 hem yarım olursa eş desteği de olur aslında tamamen uyuyor olsam eşimde destek olamaz değil mi o avantaj da var. Sor bakalım ne kadar bende Adana’ya gelince gidip görüşeyim doğumu orda da yapabilirim 2,500 çok geliyor aslında bana daha bunun oda masrafı vs herşeyi var 😔 herşeyi düşünmek zorundayız ister istemez 😞🤷🏻♀️