Dnznrgz 😁😁sanırım en dogru bilgiyi insan kendisi tecrube ediyor ama fotografcı lar da evet cok fazla doguma gırebıldıklerı ıcın ameliyatına girdikleri doktorların iş ahlakını hastalara yaklasımını hastane ortamlarının hijyen anlayışını gozlemleme şansı daha fazla oluyor. Ben mesela insanların sadece calısma ortamındaki fikirlerinden cok genel olarak hayata bakmıs acısı ve insana verdıfı degere bakıyorum hastanede. Yanı iş olarak gorup kestim bıctım diktim elimden gelen budur mu dıyo yoksa dikiş atarken bile onunde yatan kadının aman bı dıkıs bile egrı olsa iste kadıncağız ilerde bunu psikolojik sorun eder mi diye kaygılanmasını bile gozlemlıyorum. Ne yazıkkı bebegı cıkartmak kadar sonraki islemler de cok onemli cunku kotu gelısı guzel bir dıkıs dogum sonrası anneleri rahatsiz edecek boyutta olabiliyor. Bunlara da dikkat edin hanımlar🙏🥰sonra dıkıs kotu olmus cırkın gorunuyo karnım diye sıkayet edenler oluyor. Gıttıgım doktorlarda bu sıkayet rastlamadım ama kulagıma gelıyo aklınızda bulunsun😇❤️saglıklı gunler kızlar