Esra4624 merve21_ maşallah benim oğlum eringeç galiba küçük pıtırdı oluyor ama iyi bir Tekme yemeden anlayamicam 😀😀
arslanmerve57 Esra4624 maşallah kızım da fazlasıyla hareketli durmuyor hiç 😂 hissetmek o kadar güzel bir duygu ki gerçekten en kısa zamanda inşallah hissedersiniz sizde ☺️
Esra4624 Sermec ya bende orta kiloda kaldım hamile ama değişiyor her insandan insana ama bi an önce hissetmek istiyorum 😍
Sermec Esra4624 inşallah hissedersin canım ayrıca oğlum olacak sanırım erkek bebekler biraz erken hareket ediyormuş🙂
merve21_ Sermec evet erkekler daha erken hissetiriyorlar kendilerini canım sen ultrason resmini kıza benzetin ama oğluşumuz olacak 20+6 günlük olduk 😘😘
Gunesinponcikannesi Esra4624 bende 12. haftaya girmek üzereyim 2 gün kaldı karnımın ya ortasında ama genelde sol tarafta çok nadir seğirme hissediyorum o bebeğin hareketi mi bilmiyorum ama özellikle yüksek sesle müzik çalarken bide sabah kusmaya kalktığım da oluyor :)
Merryyyy Bende 18+3um 😊 bende de suan ara ara bisey hissetme durumu var cok kisa suruyo sanki sagdan sola donerken bisi carpiyo gibi 2 3 kez hissediyorm bitiyo. Ama bizimki geceleri hareketli 😂
Ezo-masum Esra4624 19+5 im bende hafif seyirmeler sanki dönerken dokunuşlar oluyor gibi ama bağırsak hareketi mi acaba diyorum net olarak tekme hissetmek istiyorum az kaldı sanırım tekmelere🥰
Esra4624 Ezo-masum aynen bende sizin hissetiniz gibi hissediyorum ama bende bebek mi filan diyorum hayırlısıyla kucağimiza da almayı nasip eder Allahım inşallah ❤️