Esra4624 Merhaba tatlı annişler ben 5 aylık hamileyim ve bebeğimin hareketlerini hissetmek istiyorum siz kaç ayınızda hissetiniz ❤️
arslanmerve57 Esra4624 ben 16. Haftamda hafiften hissetmeye başladım 17. Haftada daha fazla hissediyordum şimdi 18 olduk bugün de tekme attı ilk defa ☺️
Sermec Esra4624 17 den beri hissediyorum ama 20 ye kadar cok nadir oldu 20 den sonra net hissediyorum 20+6 haftalık oldum sanırım zayıf hamıle kalanlar daha cabuk hissediyor 46 kiloyla hamıle kaldım su an 51 kıloyum 🙂
merve21_ Esra4624 canım ben 16 haftadan beli hissediyorum ilk gebeliğim maşallah bizim oğlan çok hareketli
Gunesinponcikannesi Esra4624 bende 12. haftaya girmek üzereyim 2 gün kaldı karnımın ya ortasında ama genelde sol tarafta çok nadir seğirme hissediyorum o bebeğin hareketi mi bilmiyorum ama özellikle yüksek sesle müzik çalarken bide sabah kusmaya kalktığım da oluyor :)
Kubraerva Ben 17+3 deyim hala pek bısey hissedemiyorum. Doktor ilk cocuk oldugnu ıcın gec hissedersin dedı normalmiş yanı 20 hafta da ancaaa...
Cnstmsn Korkmayın ilk önce tam karnınızın orta yerinde seyirme gibi bir şey oluyor minik minik daha sonraki haftalarda fazlaca hissedeceksiniz benimde ilk başlarda çok azdı şimdi 28. Haftam maşallah gezindiği yeri belli ediyor artık
Esra4624 Cnstmsn ya bende çok hafif bişeyler oluyor ama bağırsak hareketleri de olabiliyormuş inşallah bende bi an önce hissederim
Mebos Bende 21 haftadayım 19dan beri az az hissediyorum şimdide de hissettiriyor ama sanırım 22 haftadan sonra daha iyi hissederiz 🙈
Esra4624 Sermec ya bende orta kiloda kaldım hamile ama değişiyor her insandan insana ama bi an önce hissetmek istiyorum 😍
Lgnduygu Ben de 18. Haftalarda seyirmeler vardı ama asla bebek olduğunu düşünmüyordum hatta sinir bozucu bi hal almıştı meğerse kızımmış 🤗 23 veya 24 den önce tekme yemeyi hisseymezsiniz kızlar, ama ondan sonra da durmayacak inşallah 🙏 🤭
Esra4624 Lgnduygu ya bende arada küçük küçük bişeyler hissediyorum ama herhalde iyi bi tekme yemeden oğlumdan anlayamicam 😂😂😂
arslanmerve57 Esra4624 maşallah kızım da fazlasıyla hareketli durmuyor hiç 😂 hissetmek o kadar güzel bir duygu ki gerçekten en kısa zamanda inşallah hissedersiniz sizde ☺️
Esra4624 merve21_ maşallah benim oğlum eringeç galiba küçük pıtırdı oluyor ama iyi bir Tekme yemeden anlayamicam 😀😀