Zeynepmum Erdmm evet canım belki açılır ama zamanım varken kendi sancimin suyumun gelmesini beklemek daha iyi değil mi çünkü daha 38+2 haftaligim
Melekzehrakk Canım hastane cantana neler koydun yazarmısın bende hazırlıycam da ona gore yapıyom ılk hamileligimde ☺☺
Aygulmurat Asrinbaby bende de o korku var. Inanın doğumuma kaç ay olduğunu bile saymıyorum korkudan. Allah yardımcımız olsun inşallah kazasız belasız bir şekilde evlatlarımızk kucağımıza alırız..
Asena Erdmm Gözünüz aydın olsun Rabbim analı babalı büyütsün inşallah bizlerede bebeklerimize sağsağlim sağlıklı sihatli kavuşmayı nasip etsin bende normal istiyorum Rabbim hakkımızda hayırlısını versin inşallah 🙏🏻💕👼🏻