Erdmm hayirlisi olsun canim darisi basimiza insallah. 37+2 yim bekliyorum bende. Ama sen epidural normal dogum yapmissin anladigim kadariyla.tam orjinal normal dogum degil degil mi ? Okurken cok guzel cok rahat gecmis falanda. O uyusturucu ignenin etkisiyle sanirim.ben epidural dusunmuyorum riskleri cok fazla diye. Korkuyorumda tabi ama bilmiyorum.allah buyuk bakalim. Bel agrin oluyor mu ?
Merak ediyorum bide kanaman cok oldumu ? Hastane cantama yetiskin kulot bez alip koymak gerekiyor mu ? Pedlerle idare edilebilirmi