Deletedmom47 Erdmm gozlerim yasardi okurken. Darisi bizim basimiza. Allah uzun omurler versin ogluna. Insallah burdaki tum hamile annelerde bebeklerini sag saglim alirlar kucaklarina 🙏🏻
Erdmm Zarifa oo sancıyı çekmelisin mükemmel bişey dayan dayanabildiği kadar bence bu sancıyı çekmek için yaratılmışız Sonrası çok güzel oluyor hiç Doğum yapmamış gibiyim
BetulAktaYldrmylmaz Kızlar Meryem ana otunu bazıları suya koyup gidiyormus hastane ye ama o otun suya konulduğu su icilecekmiş birde doğuma giderken mutlaka yanınıza soğan alın Doğum dan sonra gögüslerınıze sürün mutlaka Ağrı acı kalmıyor
DiLanTunErcan Erdmm allah analı babalı büyütsün canım haftası erken değil mi doktorum bana da 37+5 te sezeryan yapmak istiyor tansiyonumdan dolayı ama ben gelişmemiştir belki diye korkuyorum
Erdmm DiLanTunErcan evet erken geldi ama hiç bi sorun yaratmadı konusu dahi olmadı kilosu gelişimi iyi olduğu için
Erdmm Gizem25 yok aynı oldu ama kafası çok büyük normal Doğum Olmaz diyordu doktorum küçücük kafası var oğlumun 😁
MKA Erdmm allah analı babalı büyütsün darısı başımıza.kesi yapıldımı peki yoksa kesisizmi doğum yaptınız acaba
Melihozlem Ay darısı başımıza inşallah bende 36+5 teyım 19 marta kadar gelmesse kızım sezeryan olucam kilosundan dolayı heran hersey olabilir diye tetıkteyız bizde 🙏🏻🙈
Gzd Erdmm gözünüz aydın, Allah analı babalı büyütsün insallahh🤗 epidurale rağmen mi o kadar sancınız oldu 🙄
Lonelinesss Erdmm çok şükür inşallah bütün hamileler bebişlerine sağlıkla ve bi avazda kavuşsun amin... bol bol Meryem süresi okuyun çok iyi geliyor
Erdmm MervemitYldrm Oluyor ama aman aman bi ağrı değil ben hiç yatmadım bir dikişim açıldı maalesef dinlenmek gerekiyor 2 3 kalkmadan
Erdmm Svcnn ayyyyy ooo su yokmu oo su bildigin filmlerdeki gibi geldi çok heyecanlı oluyor hiç korkma tadını çıkar o an 😁
Svcnn Erdmm 😂😂ayy bnde korkuyrm teyzem demsti kedni dgumunu anlatrken lavbya gtm pat dye bi ses geldi syum bosaldi dye😂😂ay aklima oyle olurmuyum yksa bnde dyrm ama ilk.hamilelgmde damla gbi siznti seklinde gelmsti az az