7 mart gecesiydi 37+5 hamileydim çok huzursuz bir geceydi canım hiç bişey yiyip istemiyordu oğlum hiç ama hiç durmuyordu karnımda internetten araştırdım acaba çok hareket edince keseyi yırtar mı diye o derece yanı neyse sabaha kadar uyuyamadım ağrıdan ve hareketlerinden sabah oldu 8 mart sabahı ben salonlarda yarı uyur yarı uyanık saat 8 gibi altıma işiuorum sandım afedersiniz ama anlamıştım suyumun geldiği hemen lavaboya koştum eşime bağırdım suyum geliyor diye oda eminmisin dedi emin olmamak mümkün değil kızlar şırıll şırıl durmuyordu sonra düşünce ya dışarda gezmede olsa diye çok düşündüm 😁 doktorumu aradım duş al rahatla oyalan gel dedi duşa girdim duşta bile geldiğini hissediyordum çıktım paçalarımdan akıyor hastane girerken bile oooo neyse bu su muhabbetini geçiyorum artık 😁😁 girişim yapıldı doktor önce lavaboya girdi sonra çatı muayenesi yaptı 0 açılma Yokk 🤦♀️ Neyse başladık doktorumuzu beklemeye normal istiyorduk ben ve eşim kararlıydık suni sancı istemedim biraz bekleyelim dedi ozaman doktorum 2 saat odamda nstye bağlı kaldım sancılarım vardı ben hissetmiyordum oğlumun kalp atışları bazen çok düşüyordu sonunda suni sancı almaya karar verdik epidurelim yapıldı sancı verildi gittikçe artan ağrılarr artık dakikada bire düşmüştü ben odada deli gibi bağırıyordum megersem daha yeni başlıyormuşuz muayene için yukarı aldılar 5 cm açılmam olmuş doktorum hep umutsuz baktı Olmaz normal çok dar dedi dedi durdu eşim desteğini hiç esirgemedi yanımdan hiç ayrılmadı bu çok çok önemli o yanımda olup kıyamam sana falan filan değil hep geçicek sen yaparsın dedi sanki kemiklerimi kırıyorlarmış gibi acı çekerken bile gülüyordum o açıklıktan sonra beni birdaha odama indirmediler çok şalaş bir ortamda Doğum yapacağım masada yatıyordum sancılar sancılarrrr 😍 annem kocam isteyen herkes gelip gidiyor yanımda durup bana destek veriyorlardı en son muayenede 10 cm açıklık allahım çok mutlu olmuştum herkes şok olmuş açılmayı duyunca ebe hadi ıkınma egzersizleri yapalım dedi bana her sancıda n yapmam gerektiğini söyledi 3. Denemede doktor geldi bak dedi kafasına görümceme bu arada görümcem girdi Doğumama ben istemiştim nasıl yani dedim Doğuruyormuyum başladımııı İnanamıyordummm 6. Ikınmada oğluşum geldiiii hiç bi acım kalmadı çok şükür oğlumu kucağıma alıp çıktım amletiyathaneden😁😁😁 umarım sıkıcı anlatmamışımdır