GlahBilgiliPelit canim saglikla ve zamanlica kucagina alirsin insallah,bebegim 2,640 kg doğdu kuvezde hic.kalmadik hastanede de 1 gecede ciktik.tek sorunumuz kucuk oldigu icin cok fazla uyuyo ve emme kabiliyeti henuz olusmadi zar zor emziriyorum sagip biberonla veriyoruz falan,çünkü sık sık emmezsse sarılık degeri artacak.insallah saglikla kucagina alirsin ha bi de tavsiyem meme almazsa biberon falan alistirma olur mu memeye zorla