Arkadaslar merhaba, cok yakin zamana kadar sizlere sorular sorup sikayetlerimi paylasiyirdum.Meger agrilar acilar erken dogumumun habercisiymis.3 mart sabahi saat 05:00 da,35+5 de adet sancisiyla uyandim tuvalete gitme ihtiyacı duydum ayaga kalkar kalkmaz benden acayip su bosalmaya basladi.altima kaciriyorum sandim🙂 ama cise benzemiyordu.kontrol ettigimde hafif kanliydi.hic ama hic panik yapmadim,etrafi toparlayip kendimi de hazirladim 15 dk içinde esimle birlikte hastaneye gittik.4 cm acilmam vardi yatisim yapildi ve epidural sezeryan istemiştim fakat nst de bebegimin nabzi 70 lere kadar düşünce beni acilen genel anestezi ile doguma aldilar fakat butun bunlardan haberim yok panik olmamam icin caktirmadilar.hemsireye nst de nabzin dustugunu soyleyince beni gecistirdi,meger disarda diktorumu acil çağırmışlar doktorum yatak pijamalariyla cikip gelmis....acikcasi nasil girdim neler oldu pek anlamadjm ama ciktigimda biraz sersemdim ama yavrumu kucagima alınca hersey geçmişti o kadar guzel bi duygu ki allahim isteyen herkese nasip etsin...doguma sanciya aciya gelince hic agrim acim olmadi ki agri esigim cok düşüktür. Sadece dikis yerleri oturup kalkarken zorluyo beni. Bugun 8 gün oldu gun gectikce iyilesiyorum..allah hepinize kolayliklar versin