Bende doğurdum 4saat suni sanciya dayanabildim kanalda olsaydi bebiş dayanirdim ama epudiralle😂 o yuzden 18 kasim 2019 12.49da oglumu sezeryanla doğurdum. Hiçte iri degildi aksine 3320gram doğmuş. Iki dogumunda avantaj ve dezavantajları var tabi doguracak herkese gercekten allah kolaylik ve sabir versin☺️
Sez19