Sez19 Sabah 7 de hastaneye giriş yapıyoruz. Suni sancı ile normal deneyeceğiz. Var mı yarın doğuma.girecek anneler💃🏼 hisleriniz neler?
Yagmurceren0 Sez19 bende sabah yatışım yapıcam suni sancı denicez acıklıgın var mı? Yada bel agrısı sancım felan oluyor mu canım su felan yada nisanın geldimi
nazel123 Sez19 bugün 40haftalik olduk en son kanala girmemişti kizim.. saat 10da muayenem var kanala girmemiş ise sezeryan girmişse normal doğum ama bakalım bugün mu olur :)
Sez19 Yagmurceren0 2 cm açıklığım vardı en son kontrolde. Nisanda geldi ama düzenli sancim yok malesef . Sende aciklik var.mi ? Bebek kanalda mı
Yagmurceren0 Sez19 bebegın kanalda olup olmadığını bilmiyorum canım İnan sormayı unutuyorum hep ama hep bı baskı var sureklı wcye cıkıyorum kafası oynuyor hissediyorum yani ya bende nişan su felan gelmedi
Sez19 Yagmurceren0 hadi bakalım inşallah hayirlisiyla başlayalım güne. Güzel doğumlar diliyorum canım 🙏🏼🙏🏼