Zehra321 Bebek arabası arayanlar. E-Bebek’te hem çok uygun hemde kaliteli kullanışlı ’baby plus Canyon’ Marka travel sistem bebek arabası var. 899 TL. Biz bu akşam aldık gayet güzel. Bebek arabası arayan arkadaşlara fikir olsun istedim.
Ozlm_k Zehra321 😊 merhaba, ben de kullanıcı yorumları okudum, pek tavsiye etmiyorlarmış. Açıkcası aklım karıştı, ayhan çocukta baby home marka var. Onu da iyi olarak yazmışlar 🤔
lazkizi61_ Zehra321 bende baby plus aldım daha kullanmadık gerçi yeşil tonu vardı onu aldım bende hep olumlu yorumları okuyup iyice araştırıp aldım inşallah da memnun kalırız :) personel indirimle 720 ye aldım ben🤗
tubizm Zehra321 ya o ürünü e bebegin kendi görevlisi hic onermedi şok oldum hatta. adam tamirden çıkmıyor tekerleri, boşa almayin dedi biz de vazgectik. insallah sizde o sekilde bir problem çıkmaz
Zehra321 Ozlm_k merhaba 😊 nasıl olumsuz bir yorum ile karşılaştınız ben denk gelmedim de. Özellikle bu aralar çok satılan bir model imiş. Garantisi var üstelik kaliteli de duruyor çoğu ürüne göre ☺️ Tabi ikilemde kaldıysanız gidip ikisine de yakından bakmalısınız ☺️
Ozlm_k Zehra321 😊 eşim de baby plus canyon beğenmişti. Tekerlek sorunu olmuş, forumda da araştırma yaptım hatta mağazalardaki çalışanlar bile kendi ürünlerini önermemiş. Tabii hepsi aynı çıkacak diye bir şey yok. Yakın arkadaşım da baston ve ana kucağı alacak ayrı ayrı. Bilemedim 🤷♀️😊
Zehra321 lazkizi61_ güle güle kullanmak nasip olur inşallah 🤲🏼 Bizde sütlü kahve rengini aldık ☺️ Sizde gayet uyguna almışsınız ne güzel , çünkü gerçekten ciddi para istiyorlar diğerlerine göre çok iyi ve pusetin oto koltuğuna uyumlu olması çok çok iyi ☺️👏🏼
Zehra321 Ozlm_k bizi de uyardı orada ki çalışan tekerleği büyük olduğu için çok çok aşırı kaba kullanırsanız hor kullanırsanız sorun olabilir dedi bi kaç kere başlarına gelmiş böyle şikayet. ama oda garanti kapsamına giriyormuş. İçinde bebek olan birşeyi ne kadar hor kullanabiliriz ki dedik bizde ☺️ 20 Haftalığız biz🥰 Siz kaç haftalıksınız ?
lazkizi61_ Zehra321 inşallah evet bence urun gayet gusel hem okadar pahalı bir bebek arabası almak istemedim bi zaman sonra bastona gecikiyor çünkü bu fiyat ve model gayet iyi sizde güle güle kullanın🤗🤗
Ozlm_k Zehra321 aynıyız sizinle 😊🧿 maşallah eşim ısrarcı olursa biz de sizinle aynı araba almış olacağız. Araba almak için Erken mi diye hafta sordum. Ama inanın ocaktan sonra genelde her şeye zam geldiği için 🤷♀️ Maalesef
Zisan14 Bizde dün aldık kahve tonunda olanı . Kullanımı o kadar rahat ve güzel ki anlatamam. Sağlıklı güzel bir şekilde kullanmak nasip olur inşallah . Pusetin oto koltuğu olarak ta kullanılması güzel bişi 😇😇
Zehra321 tubizm bize de çok hor , kaba kullanırsanız tekerlerinde sıkıntı yaşayabilirsiniz dedi ama en çok sattığımız ürün bu diye anlattı ve kalitesini övdü. Bilmiyorum artık hayırlısı olsun inşallah hakkımızda😊
Ozlm_k tubizm Aa evet ben de yazdım az önce, buradaki ve diğer sayfalardaki yorumlara dayanarak aklımda soru işaretleri vardı, bakalım piyasa araştırması yapalım😊
Yavuzum1202 Zehra321 bende baktım ama cok ağır tek basına kaldırıp yerlestıremem diye almadım tekerlekleri ayretten nette satılıyor 140 lira tanesi haberiniz olsun hayırlı olsun
duyguyilmaz Valla arkadasim kullaniyo memnundu ama 6.aydan itibaren bebege kucuk geliyo o anakucagi kismi falan. Onun yerine ic kismi daha genis bir model alinsa daha iyi bence. Benim de ilk o model vardi aklimda onun yerine gidip yoyko seyahat tipi aldim 1300e.
Zehra321 Yavuzum1202 teşekkürler 😇 Evet biraz ağır ama travel sistemlerin hepsi o şekil daha ağır ve kaba 😌
Zehra321 Minnosannis01 3 4 yaşa kadar rahat kullanılır zaten geneli öyle. Ondan sonra genelde bastona geçiliyor. Küçük değil bence büyük bile 🙈
Gldane Zehra321 bende şimdi instagramda gezerken kiddz diye bir sayfa çıktı aynı bebek arabası 459 lira ama tabi güvenmedim bende durmadan e bebekte sizin dediğinize bakıp duruyorum çünkü ilk bebeğimde alamadım içimde kaldı ikinciye hamileyim çok istiyorum ☺️☺️